Zmienił się prezes, teraz zmieniają się godziny obsługi mieszkańców. Będzie dłużej, dzięki czemu więcej osób będzie mogło załatwić swoje sprawy w ciągu dnia. Mowa o funkcjonowaniu Przedsiębiorstwa Wodociągowo - Kanalizacyjnego w Chocianowie.

Dotychczas mieszkańcy pracujący w godzinach pracy tutejszych wodociągów nie mieli szansy, aby osobiście załatwić sprawy związane z ofertą spółki. Teraz ma się to zmienić.

- Z dniem pierwszego lutego 2021 roku pracownicy Działu Ekonomicznego i Działu Sprzedaży "PWK" Spółka z o.o. w Chocianowie będą świadczyć pracę w godzinach od 7:00 do 17:00 - czytamy w zarządzeniu prezesa PWK. - Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 lutego 2021 roku.
Co to oznacza dla mieszkańców? Z pewnością więcej czasu na załatwienie swoich spraw. Czy ta zmiana będzie miała wpływ na pracowników PWK?

Praca będzie odbywała się zmianowo, według indywidualnie ustalanych harmonogramów dla danego działu. Część pracowników w godzinach 7:00 - 15:00, a część 9:00 - 17:00 - wyjaśnia Marcin Falkiewicz, prezes Przedsiębiorstwa Wodociągowo - Kanalizacyjnego. - Jednocześnie przypominamy, że w związku z panującą pandemią przyjmujemy klientów tylko w wyjątkowych sytuacjach. Zachęcamy do kontaktu telefonicznego z pracownikami pod numerem telefonu 76-818-55-76 - dodaje prezes.
Wnioski i dokumenty można przesyłać także na adres sekretariat@pwk-chocianow.pl lub pozostawić w skrzynce pocztowej zamontowanej przed wejściem do siedziby Spółki.
[KN]